Vardagsliv

Nu har jag sakta med säkert börjat vakna upp från min resedröm. :o) Jag börjar komma in i vardagsrutinerna igen, även om mitt liv ändå inte är så himla inrutat.

Jag har varit duktig och varit på Elixia och tränat alla tre dagar denna vecka! Jag måste ju lägga på ett kol om jag ska klara Elixias utmaning i god tid innan tidsfristen, vilket var min plan.

Idag fick vi lön och i morgon har vi löningsfest på jobbet. Jag tänkte gå förbi en snabbis för att träffa lite folk, äta pizza och dricka en öl.

Senare på kvällen kommer brorsan hit. Jag ska möta honom på bussterminalen. Han ska stanna här över helgen och vi tänkte passa på att fira hans födelsedag som egentligen är om en vecka.

Jag har bokat bord för middag på Frognerseteren på lördag. :o) Jag ser väldigt mycket fram emot att äta där, det är så fint där uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0