Borås - Textilmuséet

Här är några bilder från när jag var i Borås tidigare i år och besökte Textilmuséet. Jag har ju bestämt att jag ska vara lite turist i Borås och besöka de olika sevärdheterna som finns där. De sevärdheter som jag har hittat har jag listat upp HÄR.

Jag ser att jag redan har bockat av tre stycken från listan och för att vara ärlig så känns inte de andra så himla viktiga att få med sig. :-P

Betyget på Textilmuséet då? Tja, jag kan nog erkänna att det (som väntat) inte var särskilt spännande... Hehe, det är nog för dem som är särskilt intresserade. :o) Borås är ju känt som textilstaden så det känns i allafall bra att ha varit på muséet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0