Fokusering!

Nu måste jag verkligen försöka lyssna till rådet från Karate Kid filmen, att vara fokuserad. Jag har massor av saker på gång och ett fullspäckat schema ett tag framöver. Det är lätt att bli stressad av situationen så jag ska börja med att göra en översikt och lista alla händelser den närmsta tiden för att få lite bättre kontroll.

Onsdag 15 september
Seminarium i Oslo
- Heldagsseminarium som handlar om ett turbinprogram som jag brukar använda på jobbet.  
Hälsa på en kompis
- Jag har en kompis som flyttat till en ny lägenhet och jag har lovat att hjälpa till med inredningstips mot att han lagar middag till mig.

Torsdag 16 september
Jobb
Träning
- Styrketräning och ett lätt löpningspass
Städa & packa
- Lägenheten behöver städas och sen ska jag packa det jag behöver ha med mig inför Birkebeinerløpet.

Fredag 17 september
Jobb
Resa till Lillehammer
- Efter jobbet tar jag och Marte tåget till Lillehammer där vi ska sova över på hotell. Vi ska också hämta ut startnumret till Birkebeinerløpet.

Lördag 18 september
Birkebeinerløpet
- 21 km långt terränglopp från Sjusjøen till Lillehammer
Resa tillbaka till Oslo
- På eftermiddagen efter dusch, mat och återhämtning tar vi tåget tillbaka till Oslo.
Packa upp & packa ner
- Packa inför jobbresa till Albanien

Söndag 19 september
Jobbresa till Albanien
- Flyget går kl 7 på morgonen! Det blir med andra ord ingen AfterBirken-fest för min del...

Måndag 20 september - Onsdag 22 september
Jobba i Albanien
- Blir en del möten i Tirana och en sightvisit till Banjadammen.

Torsdag 23 september
Resa hem till Oslo
- Flyget hem går kl 6 på morgonen så jag måste gå upp väldigt tidigt!
Besök
- Jag hinner hem lagom till en vän från Sverige kommer på besök. :o)

Fredag 24 september
Ledig
Resa till Flå
- Jag och min vän ska ta tåget till det lilla samhället Flå i Hallingdal. Där ska vi bo på det nyöppnade Thon hotellet och njuta av lugnet ute på landsbygden. Det blir också en liten "vandring" i närområdet, god mat, besök på björnparken och eventuellet en liten sväng till det nyöppnade köpcentret. 

Lördag 25 september
Resa tillbaka till Oslo
- På eftermiddagen tar vi tåget tillbaka till Oslo och är hemma på kvällen.

Söndag 26 september
Sightseeing i Oslo
- Jag ska vara guide och visa upp min fina stad! Planerna är inte helt spikade men en idé jag har är att ta bussen upp till Frognerseteren och kanske äta middag där.

Så mycket roliga saker jag har i min kalender framöver! :o)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har verkligen en fullspäckad kalender fylld med trevligheter =) För mig är det betydligt lugnare bara ett bio besök inbokat på lördag. Hoppas allt är bra med dig! Kram Anna

2010-09-23 @ 07:01:12
URL: http://ako.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0