Snö!

Idag snöar det äntligen! :o) Det har varit så lite snö hittills i vinter, men nu ser det ut som den efterlängtade snön kommer. Jag vill hinna med att åka massa slalom och längdskidor innan vintern är över.

Ikväll ska vi ha tjejkväll hemma hos mig och dricka lite vin. Så jag bör nog röja upp lite här innan tjejerna kommer.... Hehe, mitt hem blir så fort stökigt.

I torsdags hade vi avdelningsfest på jobbet. Vi åkte ut till en "vildmarkscamp" som ligger mellan Oslo och Gardermoen. Där blev vi indelade i lag och hade olika tävlingar. Sedan var det mat och dryck i en stor lavvo. Maten var fantastisk! Det var både vildsvinsfilé, hjortfilé och älgfilé som serverades med potatis och grönsaker. En riktigt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0