Premiär

I helgen var det dags för premiärturen på längdskidor för denna säsong. Jag och Marte tog oss en kvällstur på fredag. Vi startade med att ta tunnelbanan upp till Frognerseteren och åkte därifrån ner till Ullevålseter där vi stannade och åt soppa framför öppna spisen. Sedan fortsatte vi vidare ner till Sognsvann för att ta tunnelbana tillbaka in till Oslo. En alldeles lagom eftermiddagstur!

Nästa sak som har premiär är min nystartade reseblogg! Jag har bestämt mig för att samla alla mina resor på ett och samma ställe och för att bäst kunna dela med mig av mina upplevelser så har jag startat resebloggen Live Your Dreams. Där kommer ni att kunna följa mina resor runt om i världen och jag utlovar massor av bilder. För vad är väl en reseblogg utan bilder?!

Resebloggen är alltså anledningen till att det varit ganska stilla på den här bloggen ett tag. Jag har helt enkelt jobbat med att förbereda den inför dagens "stora" lansering. :-) Jag har tusentals resebilder här hemma som väntar på att sorteras och framöver är planen att publicera inlägg från Antarktis, Sydgeorgien, Falklandsöarna och Hawaii på resebloggen. Massor av spännande resedestinationer att vänta på med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0