Nya skidkläder?

I morse efter att jag vaknat var jag ute och gick en liten tur. Det är tre månader sedan jag var i Oslo under en helg, så det var verkligen på tiden att vara hemma och inte ha några speciella planer.

Jag gick förbi Peak Performance Store för att se om de hade något fint på rean. Hittade ingenting på rean, men jag hittade nya skidkläder från årets kollektion som var supersnygga. Jag har dock bestämt mig för att spara pengar så något köp blev det inte, i allafall inte idag!

Dessa skidkläder skulle jag dock gärna vilja ha, speciellt byxan; en ljusblåa Heli Alpine Jacket och ett par Black Light 3L Pants.

Bilderna kommer från peakperformance.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0