Åre Chokladfabrik

Just nu sitter jag och äter choklad som är inhandlad från Åre Chokladfabrik. Det var inte enbart skidåkning på schemat när vi var i Åre. :o) Vi passade på att besöka den lilla chokladfabriken och inhandla lite god choklad och en present till en vän.

Fabriksbutiken är mysig och de säljer färgglada pappersstrutar med choklad i alla tänkbara smaker! De har också ett glasfönster in mot själva fabriksdelen så att du kan följa med i tillverkningsprocessen och massor av olika chokladsorter för provsmakning! Nu var ju vi där kvällen innan nyårsafton så det skedde väl inte alltför mycket i fabrikslokalen, men vad gjorde väl det. Åre Chokladfabrik är definitivt värt ett besök om du har vägarna förbi.


Planen för resten av kvällen är att organisera alla bilder jag tog i Åre så att jag kan visa dem för er framöver. Nyårsfirandet i Åre var riktigt lyckat!

Dessutom ska jag skriva ner en lista med mina nyårsmål för år 2012! Jag måste också gå igenom listan jag skrev förra året och se hur bra jag klarade av mina mål för år 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0