Pingvinresan

Idag är det en grå och småregnig söndag i Oslo. Vad passar väl bättre då än att krypa upp i soffan under en filt och se en film. :o) Jag har gjort i ordning en vanilla latte att värma mig med. Söndagsmys på hög nivå!


Filmen jag ska se heter Pingvinresan och den handlar om de majestätiska kejsarpingvinerna i Antarktis. Jag tror att det här är en passande film för mig som älskar snö och is. Det är ju så otroligt vackert!

På baksidan av filmomslaget står följande text: "En fascinerande film om ett av naturens mest intressanta djur i en miljö få av oss lär besöka."

Hehe, Antarktis kanske inte är så långt borta som man kan tro ändå! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0