Vinterkläder


Jag har inhandlat lite nya vinterkläder inför semestern. Jag har länge varit på jakt efter en dunjacka som är lämplig att ha med på tur, det vill säga en som är lätt att packa ner och som både tar liten plats och väger lite. När jag var inne på Anton Sport hängde den plötsligt där, den perfekta dunjackan från Peak Performance. Att det dessutom var på barnavdelningen gjorde att den kostade ungefär halva priset av vad motsvarande jacka i damstorlek kostar! Ibland är det bra att vara liten! Jag ska definitivt hänga på barnavdelningen oftare nu när jag vet att storlek 160 är alldeles lagom till mig. :o)

Det var också på sin plats att köpa ett nytt ullunderställ från Devold. Denna gång hittade jag ett i lila. Även här fyndade jag ulltröjan på barnavdelningen och sparade några dyrbara hundralappar på det.

Det blev också inköp av en fin vit mössa från Peak Performance. Jag älskar ju att ha på mig mössa, så dem kan man aldrig få för många av.

Jag har också köpt ett par gråa ullsockor och ett par ullvantar. Nu är jag redo för semester i kallare strök!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra tips att handla pa barnavdelningen. Vi fattiga studenter kan utnyttja det... :)

2011-10-11 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0