Nytt objektiv

Idag har jag gjort en investering inför min semester! :o) Jag är ju så lyckligt lottad att jag har sparat hela tre veckor av min semester och i slutet av nästa vecka ska jag alltså ut och resa igen. Jippie! Nu är jag enormt tacksam över att jag har jobbat i princip hela sommaren!

Det jag har köpt är ett nytt objektiv till min kamera samt ett extra batteri. Valet föll på ett Sigma objektiv 18-250 mm, vilket är ett bra all-round objektiv som passar mig. Jag vill inte släpa runt på massa olika objektiv utan jag vill bara ha ett som ska sitta på kameran hela tiden.

Nu på kvällen har jag provfotat massor här hemma. Det passar bra för jag har ju lovat att jag ska visa bilder från min home-make-over som nu är färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0