Norrbotten

När jag var och hälsade på mamma och pappa i somras fick jag en bok av mamma. Hon har egentligen fått den i julklapp från Landstinget, hehe, detta måste väl vara den enda vettiga julklapp Landstinget har bidragit med!

Det är i allafall en jättefin bok som heter Norrbotten - värt en resa. Gamla fina Norrbotten där jag tillbringat största delen av mitt liv så långt!

Denna boken tar sig av olika sevärdheter som finns i Norrbotten och nu när jag inte längre bor där har jag fått en längtan efter att besöka sevärdheter och se mig omkring lite mer när jag är på besök.

Boken rekommenderas till alla utflyttade norrbottningar. När hemlängtan blir för stor är det bara att ta fram boken och bläddra lite. ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0