Home Sweet Home

Så här ser det ut här hemma numera! :o) Jag är riktigt nöjd med resultatet faktiskt. Vissa saker önskar jag dock att jag kunde ändra på, som till exempel att jag skulle få plats med en stor fin soffa med schäslong... Synd bara att lägenheten är för liten för den.

Jag är väldigt glad över att jag har ett loft! Det är perfekt för mina gäster att sova där uppe och dessutom har jag massor av bra förvaringsskåp där. Det som inte är lika bra är att stegen upp till loftet är väldigt bra att hänga kläder på... Det tar liksom bara några dagar så hänger det fullt av kläder där. Frågan är hur man kan undvika detta problem?


Kommentarer
Postat av: Anna

Så himla fint & mysigt du har det hemma hos dig! =)

2011-10-15 @ 20:01:58
URL: http://ako.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0