Heminredning


Nu har jag tänt ljus och satt mig ner i soffan med en kopp te. Jag har också tagit fram två inredningsmagasin som jag tänkte bläddra lite i. Jag håller nämligen på med ett litet projekt här hemma med att förnya lite. Då passar det bra att få lite inspiration och tips från inredningsmagasin. Jag är dessutom lite stolt över mig själv, för detta är första gången jag har köpt inredningsmagasin! :o)

Jag räknar med att bli klar med det mesta innan helgen och då ska jag ta lite foton och dela med mig av mina inredningstips!

Annars sitter jag och väntar på brorsan som är på väg hit. Jag ska iväg och möta honom på busstationen lite senare. Det känns extra kul att kunna få visa upp en uppfräschad nystädad lägenhet för honom!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, spännande att få se bilder från din lägenhet! Jag älskar ju detta med inredning & prenumererar på tre inredningsmagasin =) Längtar massor efter att få börja inreda i vår lägenhet! Där blir det vitt, vitt & mera vitt med färgglada detaljer i grönt, turkost, orange, rött etc.

2011-10-06 @ 20:28:25
URL: http://ako.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0