Grünerløkka

I går hade jag en riktig tjejdag! :o) Det är egentligen ganska ovanligt för att vara mig, men under har skett förr! Det var riktigt trevligt dessutom och jag tror definitivt att det ska bli mer sådant i framtiden.

Jag började med att möta upp en väninna i stadsdelen Grünerløkka för att gå runt lite i butiker där. Det var marknadsdagar där i helgen och en gata var avstängd och butikerna hade flyttat ut bord med olika varor som var på specialerbjudande ut på gatan.

Vi gick runt i någon timma och shoppade lite. Ja, jag vet att jag inte får göra det nu när jag försöker spara pengar till framtida äventyr, men det mesta jag köpte var ju specialerbjudanden.... *oskyldig*

Jag kom i allafall hem med en grå stickad kofta med skärp runt midjan, en rosa t-shirt, två turkosa ljus, té i olika smaker, rosa bandet, sockor och ett rosa armband.

Vi avslutade dagen på Grünerløkka med att äta lunch på Bugges. Jag åt en supergod kycklingburgare med sallad till.

Sedan mötte jag upp två andra coola tjejer för att gå på Fri Flyt Film Tour på Rockefeller. Vi såg två helt grymma extremskidåkningsfilmer och då börjar jag såklart att längta efter snön... Kanske är det inte så länge tills jag ser den. ;o)

I vinter hoppas jag definitivt att det blir lite mer slalom än det blev förra vintern, nu är jag supertaggad och jag är så sugen på att testa mina kunskaper utanför pisten också!

Detta var i allafall en perfekt lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0