Detaljer

Ser ut som att jag bör fundera på att tvätta fönstrena...

 

Den här söta spaden fick jag av mamma när vi var på Korfu.

 

Mina fina blomkrukor.

 

Den här lyktan blev jag blixtförälskad i!

 

Jag tycker speciellt om tavlan som det sitter fast en gammal nyckel på.

 

Jag har länge varit på jakt efter en fin klocka. Denna kändes verkligen klockren! :oD

 

Det har blivit höst på ljusfatet med pyntlöv i höstfärger.

 

Blombukett i höstens färger.

 

Den underbara kaffekvarnen fick pappa gratis från en återvinningsstation!

 

Mina underbara norska vänner ska ju också känna sig hemma hos mig! :o)


Kommentarer
Postat av: Anna

Fina detaljer! Gillar tavlan med budskapet. Inom kort tillkommer en detalj i köket i form av en söt robot te sil från Lagerhaus =) Kram på dig!

2011-10-15 @ 20:05:10
URL: http://ako.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0