Balettskor

Det är sant! Jag har köpt ett par rosa balettskor för ett tag sedan. Tanken är väl kanske inte att jag ska börja dansa balett direkt, jag kan inte helt se mig som en graciös ballerina, inte ens i min allra vildaste fantasi! :-D

Idag har jag sytt fast sidenbanden som ska sitta på skorna och när jag var klar kunde jag inte låta bli att prova dem. Det var de oskönaste skor jag någonsin provat och det gjorde tokont att stå på tå i dem! Jag förstår inte hur ballerinor klarar att härda ut med den smärtan... Numer är jag helt klart väldigt imponerad av dem! Jag ska se på dem med största respekt nästa gång jag ska gå och se balett!

Tanken är i allafall att de söta balettskorna ska bli en fin inredningsdetalj i mitt hem! :-)

Jag kanske inte har de mest slanka och graciösa vaderna,

men det ser värre ut än det är för att jag har små fötter! :oP

 

Ajaj...

 

Så fina de är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0