Starbucks


Jag prövar på livet som hemmafru för tillfället och sitter hemma och dricker det enda Starbucks kaffe som går att köpa i Norge... En kall kaffedrink med chokladsmak som faktiskt är riktigt god! (Nästan ingen kaffesmak alls!!) Den verkliga anledningen till att jag är hemma är dock en annan, jag har fått en halsinfektion som tyvärr inte verkar vilja ge sig så lätt. :o(

Jag gillar faktiskt Starbucks för de har så många goda smaksatta typer av caffe latte. De smakar nästan inte kaffe alls, vilket är perfekt för oss som egentligen inte tycker om kaffe! ;o)

Bild från ett Starbucksbesök i Dublin i december. Jag drack en fantastisk Peppermint Mocca Latte... Inte den minsta kaffesmak! Det är vad jag kallar gott kaffe!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha. Men kan du inte köpa choklad istället? :)

2011-05-25 @ 16:33:24
Postat av: svar

Alla andra vuxna folk dricker ju kaffe. :-P

2011-05-25 @ 17:12:27
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0