Sommartider hej hej...

Varje år händer samma sak! De fina blommande träden hinner alltid blomma färdigt innan jag "hinner" fota dem. Jag har försökt i två år nu! Hmm, detta kanske säger något om mig själv...

Igår begav jag mig ut i det fina vädret på ett litet uppdrag... Jag skulle minsann fota träden en gång för alla! :o) Se bevisen nedanför på att jag klarade det!!!

Oslo bjuder på världens sommarväder idag igen! Igår satt jag nere vid fjorden och tittade på alla båtar som var ute. Segelbåtar ser verkligen fantastiska ut! :o) Tyst och stilla glider de fram på vattnet, i motsättning till alla motorbåtar som lever om och skapar stora svallvågor, vilket är mardrömmen när jag är ute och paddlar kajak... Hoppas bara att jag kommer mig ut på en segeltur i sommar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Så fina bilder! Det känns underbart härligt att kunna säga "hej, hej" till sommaren! =) Kram på dig ♥

2011-05-09 @ 20:32:50
URL: http://ako.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0