Holmenkollstafetten

Igår var jag med och sprang Holmenkollstafetten. :o) Vi hade ett dam- och ett herrlag från jobbet. Jag sprang samma etapp som förra året och kunde glädjas över att jag sprang hela 2 sekunder fortare i år. Haha, det är ju en "stor" förbättring. ;o)

Damlaget slutade på 23:e plats av totalt 60 lag, vilket vi får känna oss nöjda med. Herrlaget gjorde det riktigt bra i år och slutade på 9:e plats av 92 lag! Det var en väldigt bra prestation och de belönades med medaljer.

På kvällen samlades vi alla på restaurang Prima Fila där det vankades tre rätters middag och vin. Jag åt scampi till förrätt, hjortfilé till huvudrätt och tiramisu till dessert. Det var riktigt gott! En bra belöning för att springa 1035 meter, som min etapp var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0