Fredagkväll

Idag var jag tillbaka på jobbet igen efter att ha varit sjuk i några dagar. Det kändes roligt att vara tillbaka och få träffa alla mina fina kollegor igen.

Min väninna Tone som bor i Bergen ringde mig idag och berättade att hon var i krokarna, så vi bestämde att vi skulle mötas efter jobbet och äta middag tillsammans. Marte hakade också på och vi gick till Bambus, som är en asiatisk restaurang, där vi åt väldigt god sushi. Till efterrätt blev det en McFlurry på McDonalds.

På vägen hem gick vi förbi en väskaffär och jag hittade världens finaste väska från Tiger of Sweden som jag blev helt kär i. Det var 25% rabatt på alla väskor just nu så jag bara måste köpa den, även om det inte är den billigaste väska jag köpt direkt... Däremot så tror jag att det är en väldigt användbar väska som kommer att hänga med i många år, för problemet för mig är inte att jag ledsnar på mina väskor utan att de går sönder. Jag ska visa bilder på den vid ett senare tillfälle! :o)

Resten av fredagskvällen blir lugn. Jag är riktigt trött efter att endast ha sovit 4 timmar i natt... Jag kunde helt enkelt inte somna igår kväll. :o(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0