Sommarrea

Nu har sommarrean dragit igång. Jag var ute på stan idag efter jobbet för att leta efter nya sandaler och jag hittade faktiskt ett par. Jag har letat efter de "perfekta" gladiatorsandalerna i två år och plötsligt så stod de bara där! Ett par bruna gladiatorsandaler från Vagabond som verkligen är supersköna.

Såklart var inte de på rea... Hehe, det händer ju mig alltför ofta. De hade samma modell fast svarta på rea i en annan butik, men nu hade jag bestämt mig för att köpa bruna eftersom jag redan har svarta sandaler. Men men, jag säger som det klassiska uttrycket: Smakar det så kostar det! ;o)


Esprit hittade jag en vit sommarklänning och en brun kofta som faktiskt var på rea! :o) Sedan orkade jag inte gå på stan längre, det var alltför varmt ute och massa folk överallt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så otroligt fina i alla sin enkelhet =) Bra köp! Kram

2011-06-29 @ 20:09:09
URL: http://ako.webblogg.se/
Postat av: svar

Tack Anna! Jag känner mig så nöjd att jag längtar tills i morgon för då ska jag ha dem på mig. :o)

2011-06-29 @ 21:08:22
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0