Bislett Games

I måndags kom jag hem från vår lilla Estlandssemester. Jag berättar mer om resan senare.

Veckan har annars varit väldigt händelserik! Förutom att jobba har jag hunnit med att vara ute och paddla kajak, vara ute och segla och se friidrottstävlingar Bislett Stadion.

Igår var jag och såg Bislett Games tillsammans med Marte och Janne. Vi hade utrustat oss med regnkläder för väderprognosen såg inte så lovande ut. Vi hade dock tur och fick platser under tak och kunde följa friidrottstävlingarna utan att bli blöta och kalla.

Höjdpunkten var 200 meter för män där Usain Bolt tog hem segern, inte helt oväntat.

Kvällens stora stjärna, Usain Bolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0