Sommarnyheter!


Jag har testat sommarens nyheter från Läkerol, denna sommar med brasilianskt tema. Tyvärr så föll ingen av dem mig i smaken...

Läget annars? Jo, jag kom hem från Göteborg och Borås igår. Dumpade väskan på golvet och satte mig framför datorn. Där blev jag sittandes fram tills efter kl 24, vilket är i senaste laget eftersom jag stiger upp före kl 06 när jag ska till jobbet. :o( Jag har bara så många fina vänner som hade lust att snacka med mig, något som jag är oerhört tacksam över. :o) Trots att jag var trött så gick arbetsdagen ändå fort idag!

Jag hade annars en fantastisk helg i Sverige. Hängde med brorsan, sov över på den gamla segelbåten Barken Viking, var en sväng på stan i både Göteborg och Borås, besökte Borås djurpark och kronan på verket var förstås Iron Maiden konsert på Ullevi.

Nu har jag startat tvättmaskinen och så ska jag försöka röja upp lite här hemma. I morgon kommer Linda på besök och vi ska laga tacos. Sen blir det lite uppladdning med Maiden låtar inför konserten på onsdag som är här i Oslo. Hehe, två Maiden konserter på mindre än en vecka. :o) Jag är galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0