Pippitröja

Idag skedde något farligt som inte får bli till en vana... Jag var ute på en minishoppingtur under lunchen. Det är ju lite dumt att vi har Devollprojektkontor i samma byggnad som Skandinaviens största shoppingcenter. Hehe...

Egentligen skulle jag leta efter ett par Converse, men jag hittade inte rätt storlek i den färgen jag vill ha. Ska det vara så svårt att hitta ett par gråa Converse i storlek 35?? Jag har letat i Göteborg, Borås och Oslo utan framgång... :o( Converse är tydligen bara för bigfoots!

Jag gick dock inte hem helt lottlös! Jag hittade nämligen en pippitröja eller snarare en tunika i en fin ljusrosa färg från svenska Jumperfabriken. Den var på halva priset så jag slog till! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0