Life goes on...

Det har varit en ganska tuff arbetsvecka... Jag har jobbat massor av övertid, för jag behöver samla på mig timmar så att jag inte ligger minus på timlistan (vilket jag gjorde i början av juli). Jag är inte riktigt i noll ännu, men nästa vecka så! Just nu känner jag mig helt slut och det känns skönt att det äntligen blev helg!

Jag tänkte försöka jobba in mer tid under de tre kommande veckorna också, men jag har i allafall bestämt att jag ska vara helt ledig på helgerna och istället jobba långa dagar under veckorna.

Om tre veckor ska jag ha en veckas semester och resa till Korfu med familjen. Dessutom så ska mina kusiners familj också med, så det blir en riktig släktresa. Det ser jag fram emot!

Idag är det flaggdag i Norge men alla flaggorna vajar på halv stång... Det är nämligen en vecka sedan det hemska terrordådet skedde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0