Reiseliv 2011

Idag har jag varit till Lillestrøm på Reiseliv 2011 som är Norges största resemässa. Jag försökte som vanligt att begränsa mig själv och inte plocka på mig en massa broschyrer, utan bara samla information om resmål som jag väljer mellan att besöka det närmsta året.

Jag lyssnade också på ett föredrag om polarresor till Antarktis och Svalbard. Sjukt intressant! Sedan stod jag och pratade om Antarktisresor med en kille från ett reseföretag i Göteborg i minst 30 minuter. :o) Fick veta massa nyttiga saker inför en eventuell resa dit.

Synd att det kostar så mycket, annars hade jag inte tvekat en sekund att boka en Antarktisresa, men jag känner att jag måste fundera lite mer. Det är ju en av mina drömresor och jag vill verkligen göra det, så varför inte i år? Hmm, detta tål nog att tänkas på!

Planerade resor för 2011 är (så långt) en familjetur till Korfu i augusti och en weekend i Budapest med jobbet i september (vi får åka på en sån nöjes jobbresa vartannat år och nu är det dags igen).

Kommentarer
Postat av: Mattias Göteborgaren

aha åååå Svalbard är ju riktigt häftigt dock så himmla himmla himmla dyrt nåja :D ååå men här blir det nog Sydamerika helt klart 97 procent säker nu så här ska nog snart bokas en liten avstickare =)

2011-01-16 @ 16:00:57
URL: http://agedim915.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0