Nasjonalbiblioteket

Efter jobbet idag har jag varit på massage. :o) Vi har en så bra deal på jobbet att vi får gå på 30 minuters rygg- och nackmassage för bara 150 kr.

På vägen hem gick jag förbi Nasjonalbiblioteket. De har en utställning om A-Ha som jag ville se. Utställningen har pågått sedan oktober och visas bara i några dagar till. Jag är nästan ute i sista stund...

Några av A-Ha:s låtar väcker verkligen gamla minnen från 80-talet. Jag var ju inte så gammal då, men jag kommer ihåg Take On Me och The Sun Always Shines On TV. Jag hade de låtarna på ett gammalt "blandband" som jag tror min farbror som hade spelat in från radion. Hehe, det var tider det!

Nu ska jag snart klä på mig igen och gå bort till tunnelbanan. Ska förbi Marte en sväng tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så lyxigt med massage! Trevlig vardagslyx =) Kram på dig

2011-01-26 @ 09:12:58
URL: http://ako.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0