Julklappar 2010

Jag tänkte visa vilka fina julklappar jag fick i julas. :o) Vi hade ett lugnt och trevligt julfirande hemma hos brorsan i Borås.

Det var första gången jag firade jul så långt söderut, men det gick bra. Det största orosmomentet var ju om det skulle finnas snö i Borås, för jag kan inte tänka mig en jul utan snö. Sen upplevde Borås en snörik vinter och det var mer snö än i Norrbotten!

Örhängen från SNÖ of Sweden


Handgjorda chokladpraliner


Två tårtböcker


En underbar klassisk klänning från Tiger of Sweden


Slalomhandskar


En gammal kaffekvarn

 

Jag är verkligen glad och tacksam över de fina julklapparna jag fick. Den gamla kaffekvarnen har pappa hittat på en återvinningsstation och jag har länge velat ha en sån och helst i mörkbrunt trä. :o) Nu önskar jag mig ett gammalt strykjärn så är min antikvitetssamling komplett!

 

När jag var på Kap Verde öarna för några år sedan köpte jag med mig kaffebönor hem. Tanken var att använda dem som dekoration, men jag måste provmala lite kaffe också. ;o)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte fina julklappar! =)

2011-01-16 @ 15:27:30
URL: http://ako.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0