Hemsedal

Årets jobbtur till Hemsedal blev som vanligt en succé. :o) Jag kom precis in genom dörren och längtar efter min egen säng nu.

Jag var bara i backen på lördag och tyvärr blåste det stormstyrka så vi blev blästrade i ansiktet av isbitar och snö. Vi var nästan tvungna att staka ner för backarna på grund av den starka vinden... Det var bara två liftar som var öppna men vi var så glada och nöjda över att vi fick åka överhuvudtaget!

På lördagseftermiddagen blev det i vanlig ordning After Ski och det är så sjukt kul att vara på After Ski på jobbturen för då är vi 100 personer som känner varandra och det blir så bra stämning då!

På kvällarna var det stugfester, bubbelbad och bastu som gällde. Jag har haft en riktig toppenhelg! Hemsedal är helt fantastiskt.

Jag hade med kameran i år också, men jag har inte tagit en enda bild. :o) Det ser ju inte bättre ut än att jag har prioriterat andra saker. Jag bjuder på en bild från förra årets tur i stället!

Så såg det ut, minus det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0