Hemma

Nu har jag kommit hem efter en helt fantastisk resa i Tanzania med mina fina norska jenter. :o) Vi har haft det riktigt bra och resan avslutades med det som jag verkligen behövde, lugn och ro på paradisön Zanzibar!

Den 2:a januari 2011 är ett datum som jag aldrig kommer att glömma. Klockan 08:30 stod jag uppe på toppen av Kilimanjaro! Jag har klarat av ett av mina mål i livet! :o) Det var en väldigt fin tur dit, men också otroligt jobbig. Jag får tacka min vilja av stål att jag klarade det!

I morgon startar vardagslivet igen. Fast efter jobbet ska jag bege mig ut på stan en sväng och se om jag kan hitta något fint på januarirean som är i full gång. Efter det så är dock målet att spara lite pengar, för det har minst sagt varit en del utgifter på sistone.

Nu ska jag äta sushi till middag. Ett nytt sushiställe har öppnat på gatan där jag bor, ungefär 10 meter från min port. Farligt nära. Sedan är det dags att börja tvätta kläder! Det är ett stort projekt efter en Afrikaresa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Här i Umeå på The Body Shop fanns det inte någon body scrub på REA. Hittade du något annat fint på REA? Kram på dig

2011-01-14 @ 15:12:26
URL: http://ako.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0