Bröllopsfotografen

Jag har förresten sett en film i veckan, Bröllopsfotografen. Den följde med en Elle-tidning som jag köpte när jag var i Sverige i julas.

Filmen handlar om en kille som bor i en liten ort i Värmland. Han tycker om att fotografera och när han plötsligt blir av med sitt jobb på en fabrik som läggs ner i hemorten bestämmer han sig för att försöka försörja sig som fotograf. Av en slump hamnar han på ett överklassbröllop i Stockholm. Där möter han brudens syster som han blir förälskad i.

Jag måste säga att jag tyckte att den var sådär. Det var liksom inte så svårt att räkna ut hur det hela skulle sluta. Nja, den filmen var inget för mig ändå.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tyckte den filmen var riktigt dålig, faktiskt. Förstår inte alls tjusningen med den. Blev bara förbannad på hur han betedde sig ;)

2011-01-22 @ 10:47:31
URL: http://tessides.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0