Tisdagstema - Önskan

Denna vecka är tisdagstemat i fotoutmaningen önskan. Jag älskar verkligen snö och is. Jag tycker det är så underbart vackert och faschinerande! Min stora önskan just nu är att någon gång få resa till Antarktis. :o)

Det är en både kostsam och tidskrävande resa så om min önskan kommer att bli verklighet återstår att se. Tills vidare får jag nöja mig med att tänka tillbaka på den fantastiska glaciärvandringen som jag gjorde på Islands största glaciär Vatnajökull förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilken härlig önskan! Det vore verkligen något!

2011-02-22 @ 19:49:26
URL: http://enkameraettliv.blogspot.com/
Postat av: Pialotta

Där ser man.. du älskar Vintern du.. Faktiskt den enda som jag hört gilla snö och detta väder nu. Men smaken är som baken.. delad. Fin bild på dig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0