Timberland skor

Jag håller på att köpa julklappar till mig själv. Det är alltid lika kul att få julklappar av sig själv för då får man precis det man behöver! :o) Ett par nya vinterskor ska jag få i år för de vinterskor jag har nu har jag haft sedan jag gick i högstadiet och det börjar ju bli ett antal år sedan...

Efter ett litet sök på nätet hittade jag de perfekta skorna. Det blir ett par bruna Timberland skor, men eftersom jag tycker att dammodellen är lite för hög i skaftet ska jag beställa barnmodellen istället. Tur att jag har små fötter så att jag har den valmöjligheten! ;o) Dessutom så sparar jag massa pengar på att köpa barnmodellen!

Jag hittade dem i en sportbutik på nätet; Länna Sport, som dessutom alltid skickar allt fraktfritt! Det gillas!

Bild från Länna Sports hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0