Back in Norway

I söndags kväll landade jag åter på norsk mark. Under inflygningen tittade jag ut genom fönstret och möttes av ett vackert vitt vinterlandskap, tyvärr skulle det visa sig att den glädjen blev kortvarig... Det har regnat nästan konstant sedan jag kom hem! :o(

Hemresan gick bra trots vissa omständigheter. Jag fick betala övervikt för mitt bagage och flyget från Los Angeles till London var två timmar försenat, vilket ledde till en extra lång väntetid på den extremt tråkiga flygplatsen LAX.

Jag försökte charma en man som jobbade för British Airways att ge mig matkuponger eftersom mitt flyg var försenat. Efter ett långt och trevligt samtal så var jag dock tvungen att ge upp, tyvärr kunde han inte ge mig gratis matkuponger för mitt flyg var inte tillräckligt mycket försenat.

Lätt besviken gick jag därifrån och fick snällt köpa mat själv. Hur kunde han motstå min charm? Vilken besvikelse... Jag möttes dock av en överraskning när jag skulle kliva på flyget från London till Oslo! Jag hade blivit uppgraderad till Business Class!!! Hehe, jag räknar med att den mannen var inblandad i det hela! Det var i allafall inte helt fel med tre rätters varm middag med både champagne och vin till! British Airways är seriöst det flygbolag jag gillar bäst!

I måndags var det dags att vakna upp ur drömvärlden och återvända till jobbet... Det blev ju en mindre chock nu när jag varit borta så länge. Det var i allafall så kul att träffa alla mina grabbar på jobbet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0