Superwoman

Jag kom precis ut ur duschen... Ska slappa i soffan en liten stund innan jag ska göra mig i ordning inför kvällens bravader. :o)

Vi hade löningsfest på jobbet igår och det var sista gången som jag jobbade i baren. Nu har jag varit med i festkommitéen i nästan 3 år så det får räcka! Efter ett tag tog vi tåget in till Oslo och gick ut tillsammans på Dr Jekyll´s Pub. Vi hade jättekul där och dansade massor. Vi var ett stort gäng som ägde dansgolvet, hehe...

En tjej som jobbade hos oss förut sov över hos mig eftersom hon bor en bit utanför stan. Vi gick och lade oss kring 03:30. Jag hade bestämt att jag skulle jobba idag så jag steg upp kl 07:30. Jag och min gäst tog tåget västerut och jag var på jobbet före kl 09!

Jag har jobbat 8 timmar idag och gjort färdigt en presentation som jag ska hålla på en konferens i Ålesund i september. Så nöjd med min prestation efter endast 4 timmars sömn!

Ikväll borde jag ta det lugnt men en väninna frågade om jag ville följa med ut på Champagneria som är ett uteställe som ligger typ 5 minuters promenad från min lägenhet, så jag sa ja. :o) Trött är jag men jag får sova nästa vecka för på tisdag drar jag till Korfu på semester!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, du är verkligen en superwoman! =) Fattar inte hur du orkar med?! Men det är bra att du åtminstone blandar nytta & nöje för man kan inte bara jobba! Låter super härligt med en semester resa till Korfu! Jag skulle också vilja resa iväg någonstans men det blir nog inte i sådana fall förrän nästa år. Ha det bra! Kram Anna

2011-08-21 @ 12:45:19
URL: http://ako.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0