Lille Herbern

I sommar har jag och en kompis testat en mysig restaurang som jag velat prova länge. Den heter Lille Herbern och ligger på en liten ö utanför Bygdøy.

För att komma dit så tar man antingen båten eller bussen till Bygdøy och därifrån har restaurangen en egen båttransfer som tar dig med den korta biten över till Lille Herbern.

Vi började med att gå en liten tur runt den lilla ön innan vi satte oss till bords. Vi hade väldigt tur med vädret och kunde njuta av en fantastisk middag på restaurangens uteservering, samtidigt som vi kunde se på alla båtar som gled förbi på fjorden. Det var supermysigt!

Lille Herbern kommer jag helt klart att besöka fler gånger!


Restaurang Lille Herbern ligger alldeles vid vattnet.

 

Jag älskar desserter!

 

Utsikt mot Dyna Fyr som också huserar en restaurang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0