Långa arbetsdagar...

Nu sitter jag hemma i soffan med en kopp varm choklad efter ännu en lång arbetsdag. Jag har som mål att jag ska arbeta in alla timmar jag låg minus den här veckan och nu behöver jag bara jobba 4 övertidstimmar till så har jag nått mitt mål!

Planen för nästa vecka är att fortsätta jobba långa dagar för att spara ihop timmar så att jag inte behöver ta så mycket semester när vi ska resa till Korfu i slutet av månaden. Jag borde i allafall kunna klara av att jobba in två arbetsdagar.

Semesterdagarna vill jag helst spara till hösten för då väntar nya äventyr! :o)

Helgen spenderade jag och Marte i Finse. Vi hade det väldigt bra där. Höjdpunkten var en glaciärvandring som vi gjorde under lördagen i strålande sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0