Frisörbesök

Jag kom precis hem från frisören. Jag gick dit efter jobbet idag för att tona håret och klippa topparna. Nu ser det så himla fräscht ut! Mitt hår var ganska slitet och solblekt efter sommaren så den inbokade frisörtiden var uppskattad! :o)

Jag är som ni märker hemma igen efter en underbart härlig semestervecka på Korfu med familjen och mina kusiners familj. Vi landade på Arlanda igår vid midnatt och jag sov någon timme på Rest&Fly innan det var dags för mig att ta det grytidiga morgonflyget till Oslo. Jag var in och lämnade resväskan hemma och drog sedan direkt på jobbet.

Idag var det med andra ord en trött tjej på jobbet, men lite nytta fick jag gjort och så fick jag gått igenom mailen. Bara det tar ju ett tag.

Nu längtar jag efter att få sova i min egen säng och jag kan väl lova att det blir en tidig kväll för mig, men först ska jag njuta av mina importerade Svenska LantChips och surfa lite på internet. Jag har ju inte suttit framför datorn på en vecka nu, ett välbehövligt avbrott!

Mer om resan kommer framöver! Jag känner att jag måste landa lite först. :o) Jag har som vanligt fullspäckat schema framöver också. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0