Sjuk

Jag var till läkaren igår och han konstaterade att mina magproblem som jag fick i Albanien är en virusinfektion i magen/tarmarna. :-(

Har mått dåligt hela helgen och haft svårt att äta för jag mår så illa. Att det inte är bakterier utan virus förklarar mina förkylningssymtom och feberfrossan jag hade i helgen. Läkaren sjukskrev mig i tre dagar och om jag inte har blivit bättre under den tiden måste jag tillbaka till läkaren för provtagning.

Sen fick jag order om att hålla mig till en väldigt sträng diet i minst tre dagar. Jag får bara äta ljust franskbröd, blåbärssylt, bananer, kokt ris, kokt vit fisk och kokta mosade morötter. Sen måste jag dricka massor av vatten men jag får även dricka te, avslagen cola och avslaget mineralvatten. Jippie! Det värsta är torsk och ris middagen... Tugga i sig smaklös mat utan tillbehör. Hur lyckas man få torsk att smaka något som helst när man bara får använda lite salt?

Någon som har lust att komma över på middag i kväll? Jag bjuder på supergott käk! Hehehe...


Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, men värre dieter finns ju! Den där lät ju rätt okej faktiskt! :)

2010-09-19 @ 09:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0