Vecka 43

Måndag 25 oktober

Ledig från jobbet
Tåg till Vingåker
-  På vägen hem till Oslo ska jag stanna i Vingåker några timmar för att besöka Vingåker Factory Outlet. Det är på tiden att unna sig lite shopping efter den senaste tidens intensiva jobbande!
Tåg till Oslo

Tisdag 26 oktober

• Jobb
• Träning
-  Löpning & styrketräning på Elixia
• Packa upp resväskan

Onsdag 27 oktober

• Jobb
Träning
-  Aerobics & Core på Elixia
Börja städa min garderob!
-  Ett av mina höstprojekt är att städa min garderob och gå igenom alla kläder, plocka ut det som jag av olika anledningar inte vill ha kvar och lämna det till klädinsamlingen.

Torsdag 28 oktober

• Jobb
Bli färdig med städa garderoben projektet!
Lugn hemmakväll

Fredag 29 oktober

Jobb
• Träning
-  Löpning & styrketräning på Elixia
• Middag på restaurang med Marte
-  Vi ska äntligen få vår "belöning" som vi hade kommit överens om efter att vi båda klarat av Birkebeinerløpet!

Lördag 30 oktober

Dagstur i Nordmarka med Marte
-  Vi tänkte ta med matsäck och bege oss ut på en liten vandringstur.
Filmkväll

Söndag 31 oktober

Jobba!
-  Har mycket att göra på jobbet och dessutom ska jag försöka jobba in lite timmar så att jag kan ta ut ledighet framöver.
• Börja städa lägenheten
-  Just nu ser det inte ut här hemma eftersom jag varit bortrest så mycket och bara varit hemma och vänt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har som alltid ett fullspäckat schema! Vad duktig du är som tränar regelbundet =)

2010-10-27 @ 13:29:51
URL: http://ako.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0