Vecka 42

Måndag 18 oktober

• Jobb
Träning
-  Löpning och styrketräning på Elixia
Vika tvätt
-  Blev mycket tvätt på en gång eftersom jag varit borta så mycket.

Tisdag 19 oktober

• Jobb
• Besök hos frisören

Onsdag 20 oktober

• Jobb
Träning
-  Aerobics & Core på Elixia
Packa inför helgen
-  En Stockholmsweekend står på programmet!

Torsdag 21 oktober

• Jobb
Tåg till Stockholm
-
Efter jobbet tar jag tåget till Stockholm där jag ska tillbringa helgen.

Fredag 22 oktober-Söndag 24 oktober

STOCKHOLM
-  Båttur till Sandhamn med en hotellövernattning är inplanerad. Annars vill jag mest ta det lugnt och njuta av lite ledighet.

Måndag 25 oktober

Ledig från jobbet
Tåg till Vingåker
-  På vägen hem till Oslo ska jag stanna i Vingåker några timmar för att besöka Vingåker Factory Outlet. Det är på tiden att unna sig lite shopping efter den senaste tidens intensiva jobbande!
Tåg till Oslo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0