Snö i Stockholm


När jag var i Stockholm förra helgen och vaknade upp på fredagen var marken täckt av fin vit snö! Verkar som att det är någon som har förstått att jag älskar snö och Stockholm ville visa upp sig från sin bästa sida.

Tyvärr så smälte snön efter en dag men vi hann med att gå en promenad i snö och solsken under fredagen. Det kändes som riktigt vårväder!

Jag hade en riktigt härlig helg i Stockholm med en fin båttur till Sandhamn under lördagen och söndagen. Där sov vi över på hotell, badade i bubbelpool och åt god mat.

När jag åkte hem på måndagen stannade jag till några timmar i Vingåker som ligger längs vägen. Där blev det lite shopping på Vingåker Factory Outlet. :o) Ska berätta mer om mina fina fynd framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0