Nordmarka

Idag har det regnat i stort sett hela dagen. Trots det tog jag på mig vandringsskor och mina Gore Tex kläder och begav mig ut på en liten vandringstur i Nordmarka (skogarna norr om Oslo) tillsammans med Marte.

Marte har köpt en ny vattentålig videokamera som vi nu fick chansen att testa under rätt förhållanden. Så långt verkar den fungera bra.

Det var riktigt blött i skogen men vi gick totalt ca 12 km, från Sognsvann till Ullevålseter och tillbaka. På Ullevålseter blev det varm choklad och äppelkaka. Mmmm...

Detta var första steget i uppladdningen inför vårt nya äventyr. :o) Tillsammans med två till tjejkompisar så har vi storslagna planer på gång! ;o) Mer än så avslöjar jag inte just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0