Hemma!

Nu är jag hemma igen efter en tre veckors jobbresa till Albanien. Jag har alltid lätt för att trivas och har aldrig hemlängtan när jag är ute och reser, men det känns ändå skönt att vara hemma igen.

Det sämsta med Albanien är nog maten enligt mig. Det har blivit strips och kött till både lunch och middag nästan varje dag eftersom det inte finns så mycket annat att välja bland. Efter tre veckor har jag fått nog med kött för resten av året. Nu sitter jag och mumsar på sportknäckebröd med västerbottenost på. :o) Det är något som jag har saknat!

På flygtåget hem träffade jag min väninna Tone som bor i Bergen. :o) Hon skulle hälsa på lite folk i Oslo över helgen. Vilket sammanträffande! Så kul att jag hann träffa henne också när hon ändå var i byn.

Mitt välkomnande var dock kanske inte det bästa tänkbara. Lägenheten hade en temperatur på 12 grader! Brrr... Nu har jag slagit på alla element och även letat fram mitt extra element och hoppas på att få upp värmen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0