Vingåker Factory Outlet

När jag åkte hem från Stockholm senast stannade jag till i Vingåker några timmar. Vingåker ligger längs järnvägen mellan Stockholm och Oslo, ungefär 1,5 timme från Stockholm.

I Vingåker ligger Vingåker Factory Outlet som är en stor outlet butik som säljer märkeskläder för halva priset eller lägre. De hade massor av Tiger of Sweden kläder och många andra märken också! Det var vekligen massor av kläder, jag visste nästan inte var jag skulle börja när jag kom in där.

Fyndade några plagg från Tiger of Sweden med mellan 50-75% rabatt! Det blev två skjortor och en kavaj med tillhörande byxa. :o) Förutom det köpte jag nya vantar och en heminredningsdetalj som jag kanske visar framöver.

Vingåker Factory Outlet har också en webshop som jag kan rekommendera! En länk till sidan finns HÄR. Jag har beställt lite kläder därifrån förut och det fungerade bra. Det svåra tycker jag med att beställa är att kläderna varierar så mycket i storlek, ibland har jag storlek XS ibland S och ibland M i samma märke. Då är det lätt att det blir fel storlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0