Sandhamn

När jag var i Stockholm senast blev jag bjuden på en båttur till Sandhamn. Sandhamn ligger på Sandön nästan längst ut i Stockholms skärgård.

På vägen ut åt vi snittar och drack mousserande vin i båten. :o) När vi kom fram checkade vi in i våra rum på Seglarhotellet och gick sedan ut på en liten promenad för att se oss omkring.

Efter promenaden var det dags för ett besök i relaxavdelningen där vi spenderade någon timme i bubbelpoolen.

Kvällen avslutades med middag och jag åt supergod oxfilé med pepparrot, bearnaisessås och friterad klyftpotatis.

Trots att vädret inte var det allra bästa, mulet och lite småkallt, hade vi en jättemysig vistelse i Sandhamn. Jag vill så gärna åka dit igen! Det var så fint därute. :o)

Det går förresten en film på bio nu som handlar om Sandhamn. Himlen är oskyldigt blå heter den. Den har jag lust att se nu när jag varit där.

Seglarhotellet i Sandhamn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0