Ny kamera


I veckan var jag på Clas Ohlson för att uträtta ett ärende åt jobbet. När jag stod vid informationsdisken för att snacka med personalen såg jag en fyndlåda som stod på disken. Medan jag väntade på min tur tittade jag lite i lådan och gissa vad jag hittade där?

En superfin vattentät och stöttålig kamera från Olympus. Jag har ju länge funderat på att köpa en vattentät kamera som jag kan ha med när jag åker slalom, paddlar kajak och göra andra fritidsaktiviteter då min systemkamera inte är lämplig att ha med. Nu låg den där framför mig och dessutom till ett helt ofattbart lågt pris.

Kameran har kostat över 3000 kronor, men det var en utgången modell som dessutom varit demonstrationsexemplar så jag fick köpa den för ca 600 kronor! :o) Ibland har man riktigt tur! Den har en sån fin blågrön färg också.

Jag trodde först inte på att den hade kostat så mycket, men när jag kom hem googlade jag lite och insåg att det var sant. Vilket bra köp jag gjort! Jag har en ny riktig krasch-kamera nu. :o)

Det var så lämpligt att jag hittade kameran just nu, för förra helgen gick mammas digitalkamera sönder. Nu får hon min gamla.

Kommentarer
Postat av: Maria

Söt blogg:)

allt bra?

2010-11-22 @ 13:01:10
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: svar

Hmm, jag har faktiskt funderat över om min blogg inte är lite väl "söt" med all rosa färg å allt. :-) Har lite planer på att göra om designen så småningom, men allt har sin tid!

2010-11-22 @ 19:28:42
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0