Maiden T-shirt

Jag och brorsan köpte varsin Iron Maiden T-shirt med The Final Frontier - World tour Europe tryck på som minne från konserten i somras. Jag måste bara få visa upp den. Bättre sent än aldrig! Den kan jag ha på mig när jag ska på nästa Iron Maiden konsert. ;-)

Om någon är intresserad så kommer Iron Maiden både till Sverige och Norge nästa år och biljetter finns ute till försäljning sedan en tid tillbaka. Konsertdatum:

Fredag 1 juli 2011 Ullevi - Göteborg
Onsdag 6 juli 2011 Telenor Arena - Oslo


Nu har jag precis hängt upp tvätten, som den heltidsarbetande hemmafru jag är... Ja, förutom att vara hemmafru så jobbar jag ju trots allt heltid. :-) Jag måste nog finslipa lite på mina hemmafru skills, för nu har jag tvättat mörka kläder tillsammans med en grå stickad tröja och det var ingen succé. Alla mina svarta kläder är håriga nu och måste rullas med klädvårdsrullen... Å, stackars min fina Iron Maiden T-shirt som var med om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0