Julstädning

Idag startade jag upp ett sjukt tråkigt projekt, nämligen att städa lägenheten och julpynta lite. Så långt är jag i allafall helt klar med sovrummet och sängen är renbäddad, samtidigt som de gamla sängkläderna tvättas! Sen tog motivationen slut...

Som tur var ringde min fina gumma Sofi och frågade om hon kan komma på besök på onsdag. :o) Jaa, klart hon kan det! Nu blev jag lite mer motiverad för jag vill ju hinna städa klart och julpynta innan jag får finbesök ända från Trondheim. Planen är att jag ska göra klart resten i morgon.

Nu ska jag till Marte på tjejkväll. Vi ska äta sushi, dricka vin och planera lite inför vårt äventyr i slutet av december. Åh, jag börjar redan längta tills dess! Men nu ska vi fokusera på en sak i taget och ta en dag i sänder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0