Julöl

Igår var jag med och arrangerade löningsfest på jobbet. Denna gång hade vi ansvaret för den traditionella smakstesten av julöl. Det var ett blindtest där man skulle gissa rätt på fem olika sorters julöl och även ge dem betyg. Den som gissade bäst vann en marsipangris!

Imponerande nog var det tre personer som gissade rätt på alla, så vi fick arrangera en utslagstävling med några till smaksprover man skulle gissa på, innan vi lyckades kora vinnaren.

Vi hade också servering av gröt, glögg och pepparkakor för att få lite mer julstämning.

Jag tycker inte om julöl så jag höll mig till andra drycker, men hela arrangemanget var väldigt populärt och det var många som kom, vilket alltid är uppskattat när man arrangerar fest. Idag är jag trött och sliten... Undrar varför? :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0